Poradenské místo ČSOB Stavební spořitelny

Image ČSOB Stavební spořitelny prochází po třiceti letech transformací. Místo dosavadní lišky se její tváří nyní stává zvídavý chameleon. Tento proměnný a inovativní symbol je již od roku 2021 klíčovým prvkem úspěšného komunikačního konceptu skupiny ČSOB. Tímto krokem skupina naplňuje svou strategii, zaměřenou na vytvoření jednoho silného brandu ČSOB, který pod sebou sjednocuje všechny produkty a služby. Chameleon bude nyní reprezentovat i oblast stavebního spoření a úvěrů na rekonstrukce, a podpoří tak propagaci jednotné identity i kvality nabízených finančních řešení.

„Proč si to komplikovat?” je motto, které ČSOB chameleona provází – a zároveň jde i odpověď na otázku, proč se firma oficiálně rozhodla proměnit svou tvář. Skupina ČSOB dlouhodobě sleduje cestu jasné a sjednocené komunikace. Její hlavní cíl spočívá v budování silného značkového konceptu – strategie, která propojuje všechny nabízené finanční služby. A zdá se, že toto úsilí přináší úspěch. Jako nejnovější krok banka v minulém roce představila ČSOB brand také na pobočkách České pošty.

Obrovská změna, obrovská kampaň

ČSOB Stavební spořitelna odhaluje svou velkou proměnu prostřednictvím rozsáhlé televizní kampaně. Od 3. dubna do 21. května se kampaň rozjede nejen na televizních obrazovkách, ale také v rádiu a v online prostoru. A to není vše – během jara bude skupina ČSOB zcela měnit vzhled 350 poradenských míst a kanceláří. Samozřejmě dojde i k obnově veškerých promo materiálů a plakátů.

Kampaň je založená na kreativním konceptu hvězdných zpráv, kde moderátor nadšeně ohlašuje změnu tváře ČSOB Stavební spořitelny jako opravdovou zpravodajskou senzaci. Zprávy sleduje i chameleon, když v tom si uvědomí, že on sám je tím „velkým zvířetem“, které nahradí dosavadní lišku. Celý tento příběh je ztvárněn v animovaném spotu s nadhledem a lehkostí. Reklamě propůjčila hlas Veronika Khek Kubařová.

Stavebko je u Čechů stále populární

Stavební spoření i v roce 2022 potvrzovalo svou atraktivitu jako oblíbený spořicí nástroj. ČSOB dosáhla nejvyššího počtu nově uzavřených smluv za posledních 8 let, a to úctyhodných 570 000. Objem poskytnutých úvěrů stavebními spořitelnami činil 54 mld. Kč, což sice nedosahuje rekordních výsledků z roku 2021, přesto však jde o jedny z nejlepších výsledků od roku 2010. Pro značnou část veřejnosti zůstává stavební spoření nejoblíbenějším spořicím produktem. Téměř jedna třetina Čechů má aktivní smlouvu o stavebním spoření, což potvrzuje jeho dlouhodobou popularitu.  Zájem o stavební spoření podporuje například dostupnost úvěrů s příznivými sazbami ve srovnání s hypotékami.