Detail pobočky Air bank

V dnešním světě, kde technologie neustále posouvá hranice možností, přichází Air Bank s přelomovým řešením v oblasti bezhotovostního placení. Jejich novinka, nazvaná Cvak, má potenciál zásadně změnit způsob, jakým Češi nakupují a platí za služby. Inovativní platební systém od Air Bank se bude prezentovat pod nově vytvořenou značkou Cvak. Tento systém bude dostupný pro širokou škálu uživatelů, včetně zákazníků a obchodníků, kteří jsou klienty jakékoliv banky působící na trhu v České republice.

„Naším cílem je zaplnit na mapě Česka bílá místa, kde dosud bylo nutné platit jen v hotovosti, a přinést tak bezhotovostní placení všude tam, kde o něj zákazníci, ale i obchodníci stojí. Z našich průzkumů vyplývá, že 9 z 10 lidí platí kartou minimálně několikrát týdně. Lidé chtějí mít možnost zvolit si sami způsob placení, a ne všude tuto možnost mají. Proto chceme obchodníkům nabídnout jednoduché a cenově atraktivní platební řešení, které jejich platícím zákazníkům zvýší komfort a ve výsledku bude mít i pozitivní dopady na jejich tržby,“ uvedl Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace v Air Bank v tiskové zprávě.

Detaily o technických a cenových parametrech Cvaku budou představeny veřejnosti na začátku roku 2024.

Jednou z klíčových vlastností Cvaku je jeho univerzálnost. Jak již bylo zmíněno, nezáleží na tom, u které banky máte účet; Cvak je navržen tak, aby byl přístupný pro klienty všech bank. Stačí mít chytrý telefon a platební kartu. Tato vlastnost činí Cvak jedinečným na českém trhu, a to i v celosvětovém měřítku.

„Máme pozitivní odezvu trhu. Nejen ze strany malých i větších obchodníků, ale účast v projektu zvažuje hned několik dalších bank. Aktivní podpora této nové platební metody ze strany více bankovních hráčů napomůže nejen jejímu masovému rozšíření, ale bude mít i pozitivní ekonomický přínos pro všechny, kteří Cvak využívají,“ dodal Jiří Suchý.

Vizuální identita Cvaku, která je odlišná od Air Bank, reflektuje nezávislost a inovativní charakter tohoto projektu. “Značku Cvak chceme od Air Bank odlišit i vizuálně, základními barvami jsou fialová a tmavě modrá, společně s bílou umožňují vytvářet výrazné barevné kombinace,“ říká Oldřich Dostál, ředitel marketingu Air Bank.

Zdá se, že Air Bank se chystá posunout hranice v oblasti digitálních plateb a vytvořit novou éru bezhotovostních transakcí v České republice.