Grafika s hromádkou peněz a mobilním telefonem, na kterém je nápis cashback.

Společnost mBank nabízí novým zákazníkům, kteří si založí běžný účet mKonto, odměnu až 2000 Kč. Akce platí do konce dubna a pro získání odměny je nutné provést platbu kartou prostřednictvím mobilního zařízení (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay). Banka následně vrátí na účet částku, kterou klient zaplatil, avšak maximálně do výše 2000 Kč.

Pro klienty je důležité, že se sčítají všechny platby provedené do konce dubna bez stanovení minimální částky. Musí však být do 30. dubna úspěšně zaúčtovány, což může trvat i dva až tři dny.

Hazard ani investice se nepočítají

Je důležité mít na paměti, že některé platby se do limitu pro odměnu nepočítají. Banka striktně vylučuje platby u:

  • sázkových a hazardních společností nebo kasin;
  • společností poskytujících finanční, platební nebo pojišťovací služby (například Revolut, Curve, Paypal), a to včetně plateb zprostředkovaných těmito společnostmi;
  • společností umožňujících investice do cenných papírů a kryptoměn.

Odměny i pro stávající klienty

Akce se vztahuje pouze na klienty, kteří neměli v mBank účet otevřený mezi 1. lednem 2022 a 28. únorem 2023.

Přesto mBank tentokrát pamatuje i na odměnu pro své stávající klienty. Nejedná se však o odměnu pro všechny zájemce, ale pouze pro 2000 vylosovaných výherců. Každý z nich získá 2000 Kč.

Pro účast v akci je nutné se registrovat pomocí formuláře a použít promo kód „mobil“, který platí jak pro dosavadní, tak i pro nové klienty. Poté je možné platit libovolnou částku mobilem nebo hodinkami v různých kategoriích, jako jsou například:

  • sport a volnočasové aktivity,
  • hudba,
  • filmy,
  • knihy a časopisy,
  • restaurace,
  • veřejná doprava a taxi,
  • pohonné hmoty
  • a také akce a události, jako jsou kino, divadlo a koncerty.

Klienti mají 4 šance na výhru

Platby budou ohodnoceny podle MCC kódů, které jsou přiřazeny každým obchodníkem, který přijímá platby kartou.

Společnost mBank ale upozorňuje, že nenese odpovědnost za správné zařazení obchodníků do příslušných kategorií. Pokud chce mít klient jistotu, měl by raději platit u více různých obchodníků nebo poskytovatelů služeb. Pro účast ve slosování však stačí jediná platba.

Akce je rozdělena do čtyř období:

  • první polovina března,
  • druhá polovina března,
  • první polovina dubna
  • a druhá polovina dubna.

Každé období pak vyvrcholí vylosováním 500 výherců.

Klient se může zúčastnit každého ze čtyř losování pouze jednou, ať už provede jakýkoliv počet plateb v průběhu daného období. Může se však účastnit všech čtyř losování postupně. Stačí v příslušném období znovu platit mobilním telefonem nebo hodinkami.