Detail pobočky MetLife pojišťovny

MetLife pojišťovna oslavuje 30 let svého působení na českém trhu s životním pojištěním. Během dekád svého působení v Česku prošla MetLife dlouhou cestou a dosáhla mnoha úspěchů. Za tuto dobu vyplatila svým klientům na plnění více než 4,5 miliardy korun; čímž potvrdila svou solidní finanční stabilitu.

30 let tradice v číslech

Na produkty MetLife pojišťovny plně spoléhá při své cestě životem více než 230 000 individuálních klientů. Péče pojišťovny se však neomezuje jen na jednotlivce – MetLife jistí také 400 firem, kterým poskytuje skupinové životní pojištění pro celkově 40 000 zaměstnanců.

Během tří desetiletí svého působení pojišťovna MetLife finančně pomáhala u více než 200 000 pojistných událostí. Mezi nejčastější pojistné události patřily úrazy, za které MetLife pojišťovna vyplatila za dobu svého působení více než dvě miliardy korun.

Je zajímavé, že pojistné události častěji hlásili muži, a to až v 60 % případů. Věkové rozpětí odškodněných klientů se pohybovalo od pouhých 22 dní věku až po neuvěřitelných 96 let.

Jen v minulém roce vyplatila MetLife klientům více než půl miliardy korun (konkrétně 550 000 000 Kč). Toto impozantní číslo v sobě skrývá mnoho lidských příběhů, které, ať už byly jakkoli závažné, vyžadovaly plnou pozornost a péči pojišťovny.

Jeden příklad za všechny. O tom, že i při běžných činnostech mohou nastat těžké úrazy, svědčí případ klienta, který při projížďce na kole přepadl přes řídítka a utrpěl vážné poranění míchy. Úraz bohužel vedl k úplné ztrátě citu a kontroly nad většinou klientova těla mimo jeho hlavu. Do dvou týdnů od této události bylo klientovi vyplaceno 14,5 milionu korun. Tato částka zajistila kontinuitu rodinného života a umožnila následnou rehabilitaci.

Základ úspěchu? Kvalitní tým

Při výběru optimálního pojištění, které odpovídá individuálním potřebám každého klienta, hraje klíčovou roli tým odborníků. Jejich síť zahrnuje více než 250 specialistů na životní pojištění, kteří působí po celém území ČR. Více než polovinu zaměstnanců tvoří ženy – rozmanitost a inkluze je pro firmu opravdu důležitá.

Služby MetLife zprostředkovávají také makléřské společnosti, vybrané banky a stovky firem, které nabízejí životní pojištění svým zaměstnancům jako výhodný benefit.

Specialisté, kteří se zapojují do práce pro MetLife, navíc zůstávají společnosti věrní dlouhodobě. Mnoho z nich působí ve firmě přes deset let a výjimkou nejsou ani ti, kteří spolupracují už dvacet let.

Úsilí kvalitního týmu nese výsledky v podobě ocenění, které MetLife pravidelně získává. Třetí rok v řadě například získala prestižní ocenění Czech Superbrand Award. Také produkty životního pojištění FairLife a Garde tradičně patří mezi špičku a dosahují vynikajících výsledků.

O MetLife pojišťovně

Společnost MetLife, Inc. je významným hráčem na světovém trhu finančních služeb v oblasti pojištění, zaměstnaneckých benefitů a správy aktiv, což ji řadí mezi přední společnosti v dané oblasti. Díky svým dceřiným a přidruženým firmám působí MetLife ve více než 40 zemích a pomáhá fyzickým osobám i firmám budovat jistou a stabilní budoucnost.

Historie společnosti MetLife sahá až do roku 1868, má tak ve svém oboru bohaté zkušenosti. V současné době zaujímá vedoucí pozice na trzích v USA, Japonsku, Latinské Americe, Asii, Evropě a na Středním východě, což podtrhuje její globální význam a široký dosah.

MetLife poskytuje své služby také v České republice, kde je přítomná od roku 1992. Pojišťovna si dlouhodobě udržuje pozici v žebříčku deseti nejvyužívanějších pojišťoven v oblasti životního pojištění. Její důvěryhodnost a kvalitní služby jí zajistily oblibu mnoha českých klientů.

MetLife se aktivně angažuje také v poskytování pomoci těm, kteří ji nejvíce potřebují. Už po mnoho let podporuje projekt Na kole dětem, který se zaměřuje na sbírání finančních prostředků pro léčbu onkologicky nemocných dětí. K oslavě 30 let působení v ČR se MetLife rozhodla přispět této nadaci částkou 300 000 korun. Dále firma podporuje iniciativy spojené s finanční gramotností, jako je například projekt Junior Achievement, který studentům poskytuje základní znalosti z oblasti podnikání.

Pojišťovna klade důraz i na pomoc dětem a obyvatelům třetího světa. Její zaměstnanci se aktivně zapojují do čištění přírody a sázení stromů v českých lesích, což podporuje ekologickou udržitelnost a ochranu životního prostředí.