Pobočka Direct pojišťovny

Direct pojišťovna dosáhla dvou významných milníků. Její portfolio totiž překročilo hranici tří miliard korun – z toho jedna miliarda připadá na pojištění podnikání. V oblasti podnikatelského pojištění navíc loni Direct vykázal nejrychlejší růst ze všech pojišťoven (dle aktuální statistiky České asociace pojišťoven).

Tento úspěch potvrzují i další aktuální údaje, které dokazují vynikající výkony Directu i v ostatních oblastech. „Direct pojišťovna tu není primárně pro to, abychom se honili za čísly. I přesto nám vždy udělá radost, když vidíme, jak se nám daří růst. Bereme to jako potvrzení toho, že nás lidé mají rádi a chtějí se u nás pojišťovat. I díky tomu máme už 470 000 klientů.“ uvedl v tiskové zprávě CEO Direct pojišťovny Michal Řezníček. Vysvětlil také, že údaj o portfoliu zahrnuje celkovou hodnotu pojistného u všech aktivních pojištění, které jsou v současnosti uzavřeny.

Nejvíce se dařilo pojistkám pro podnikatele

Nejvýraznější růst Direct pojišťovna zaznamenala v oblastech pojištění podnikání a majetku. Objem jejích pojištění pro podnikatele se meziročně zvýšil o 38,6 %. Ve stejném období dosáhla pojišťovna také významného úspěchu v oblasti pojištění majetku, kde zaznamenala růst o více než 44 %. Zařadila se tak mezi tři nejrychleji rostoucí pojišťovny na trhu. Tento úspěch lze přisoudit také iniciativě Direct pojišťovny v boji proti podpojištění majetku.

Společnost nabízí klientům jednoduchou cestu, jak zajistit, aby jejich majetek byl adekvátně pojištěn a nedošlo tak ke zmíněnému podpojištění. Podle tiskové zprávy má pojišťovna příznivé výsledky i v oblasti autopojištění, která je pro ni historicky silnou oblastí. Objem povinných ručení rostl o 6,7 %, havarijních pojištění pak o 9,3 %. Situace na trhu s autopojištěním přitom není jednoduchá – náklady na náhradní díly, práci mechaniků a energie v servisech stále rostou. Přesto pojišťovny nezdražují pojistné tolik, aby tyto náklady plně pokryly.

Dařilo se i cestovnímu pojištění

Direct pojišťovna se může pochlubit rekordními čísly i v oblasti cestovního pojištění, které získalo ocenění v prestižní soutěži Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2022, a to hned první místo. „Loni jsme sjednali o 215 % více smluv než předloni. Cestovko lidé stále častěji sjednávají přes naši Direct appku, kde je to skutečně lusknutím prstu. Třeba až na poslední chvíli před odjezdem nebo odletem,“ doplnila mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.