Pobočka Raiffeisenbank.

Možnost mít jeden účet v různých měnách, provázat ho s účetním systémem nebo vytvořit platební terminál z mobilního telefonu. To jsou některé výhody, které mohou nově využívat majitelé bezplatného podnikatelského účtu od Raiffeisenbank.

Kromě těchto vylepšení si mohou prostřednictvím mobilní aplikace také sjednat termínované vklady nebo nastavit limity pro online platby.

Výhody, které mají usnadnit podnikání

Nejen, že si podnikatelé mohou u Raiffeisenbank založit podnikatelský účet online, ale nově u něj využijí řadu výhod. Patří mezi ně například:

  • vedení až 18 měn pod jedním kontem,
  • neomezený počet výběrů z bankomatů po celém světě bez poplatku,
  • možnost propojit účet s různými účetními systémy prostřednictvím API,
  • možnost vytvořit si z telefonu či tabletu se systémem Android vlastní terminál pro přijímání platebních karet
  • a okamžité bezpoplatkové platby.

Banka tak chce klientům usnadnit podnikání a umožnit jim, aby se více soustředili na svůj byznys. Například díky propojení s účetním systémem si jednoduše stáhnou výpisy z účtu a zpracují hromadné platby.

Nová aplikace usnadní platby

Na zjednodušení práce se zaměřila celá aktualizace mobilní aplikace od Raiffeisenbank. Uživatelé firemních účtů v ní například získají snadný přístup k číslu své karty a CVV kódu, což výrazně usnadní platby kartou.

Aplikace navíc klienta automaticky upozorní na čekající platbu, která vyžaduje jeho podpis.

„Snažíme se podnikatelům vyhovět v co nejširším možném záběru. I díky tomu si mohou založit účet na dálku během pár minut. V minulých měsících tak mohli získat odměnu 500 Kč každý měsíc po dobu půl roku. Stejně tak si mohou online podat žádost o podnikatelský úvěr. Zároveň ale zůstává možnost sjednat si schůzku na pobočce a probrat složitější požadavky. Přehledná aplikace, ve které lze účet spravovat, je potom benefitem, který uživatel ocení hlavně v dlouhodobém horizontu,“ říká segmentový manažer Raiffeisenbank Jiří Zeman.

K založení účtu stačí telefon

Výrazně jednodušší bude i samotné založení podnikatelského účtu. Klienti ho zvládnou během pár minut ze svého domova. Stačí, když:

  • znají své IČ,
  • mají u sebe 2 doklady totožnosti,
  • mají aktivní účet u jiné české banky vedený na své jméno,
  • a mají telefon s fotoaparátem a připojením k internetu.

Novinky ocení i bývalí klienti Equa bank, kteří získají přístup ke svým podnikatelským a firemním účtům přes aplikaci. Navíc mohou využívat Bank iD a požádat si o PDF výpisy z účtu prostřednictvím aplikace.

Novinky pro všechny klienty

Některé výhody se dotknou také běžných klientů. Pomocí internetového bankovnictví nebo aktualizované aplikace si například založí termínovaný vklad. „Nová verze aplikace usnadní online bankovnictví jak běžným uživatelům, tak podnikatelům. Téměř vše, co by mohl klient denně potřebovat, najde v telefonu na pár kliknutí. Jsme navíc rádi, že tyto novinky můžeme zpřístupnit i klientům Equa bank, kteří tyto možnosti doposud neměli,“ dodává Jiří Zeman.