Detail pobočky Direct pojišťovny

Direct pojišťovna se po dvou letech rozhodla pozměnit své reklamní spoty a marketingovou kampaň jako celek. Po dřívějším neúspěšném pokusu o oslovování potenciálních zákazníků přichází s inovativním konceptem nazvaným Snapsurance – pojištění lusknutím prstu. Tento reklamní koncept byl vyvinut ve spolupráci s agenturou B&T.

Klíčem je jasné sdělení

Po dvou letech se Direct rozhodl pro změnu konceptu své kampaně. Důvody byly dva. Předchozí koncept byl sice zábavný, ale někteří diváci ho považovali za příliš složitý k pochopení. Novým konceptem, nazvaným Snapsurance (což se dá přeložit jako pojištění lusknutim prstů), chtějí ještě více komunikovat své hodnoty a důvod své existence. Direct je tu proto, aby lidem usnadňoval život a pomáhal jim řešit jejich starosti.

Direct na vytvoření konceptu Snapsurance spolupracoval s agenturou B&T. Ta byla při seznamování se značkou Direct nadšená z její snahy, aby kontakt s pojišťovnou nebyl komplikovaný. Aplikace a většina produktů jsou navrženy tak, aby vše bylo jednoduché a rychlé, jako lusknutí prstu. Proto se agentura zaměřila na hledání symbolu jednoduchosti a rychlosti – a přišla právě s konceptem lusknutí prstů.

Ten se stává centrálním prvkem ve všech spotech a klíčových vizuálech kampaně. „Chtěli jsme vytvořit jasný a zapamatovatelný prvek, který by vystihl důvod naší existence jako pojišťovny. Chápeme, že lidé se nechtějí příliš zabývat pojistnými záležitostmi, pouze potřebují, aby vše probíhalo rychle a bezproblémově, ať už jde o sjednání pojistky nebo řešení nehody. Jednoduše řečeno, chceme, aby všechno fungovalo jako lusknutím prstu,” vysvětluje v tiskové zprávě Michal Řezníček, šéf Direct pojišťovny.

Pojišťovna sází na jednoduchost

Direct se snažil do nové kampaně promítnout svůj brand nejen obsahově, ale i vizuálně. Inspirací se staly filmy Wese Andersona, které jsou známé svými tlumenými pastelovými barvami a retro stylizací. Zelená a její odstíny, které jsou pro Direct charakteristické, byly použity jen jemně, přičemž klíčové vizuály kampaně vytvořil fotograf Pavel Hejný, jenž má zkušenosti například z kampaní České spořitelny, Staropramenu nebo Seznamu.

O natočení spotů se postaralo režisérské duo Novák&Ngyuen (Tomáš Bláha a Dužan Duong),  produkční agentura Procoma se pak ujala celkové produkce kampaně. Od poloviny ledna se budou postupně vysílat dva spoty a sponzorský vzkaz na stanicích skupiny Prima. Kampaň bude k vidění i online, a to na YouTube a sociálních sítích. V dubnu pak budou lidé mít možnost vidět lusknutí prstu i na tramvajích v Brně.

Nové spoty mají jednoduchý děj. „Hlavní postava prochází běžnými situacemi, které jsou nám všem známé, jako například potřeba se rychle pojistit před odjezdem na dovolenou, nebo bolest zubů během dovolené. Snažíme se ukázat, že bez ohledu na to, co se stane, jsme tady, abychom pomohli a řešili situace lusknutím prstu,” dodala Nela Maťašeje, vedoucí týmu marketingové komunikace v Directu.