Pobočka ČPP

S příchodem jarní motoristické sezóny ČPP přináší novou nabídku asistenčních služeb pro řidiče motorových vozidel. Asistenční služby potěší prvotřídním rozsahem – v rámci služby budou mít klienti k dispozici neomezený odtah vozidla jak v ČR, tak i po celé Evropě včetně Turecka. Kromě toho budou moci využít náhradní vozidlo až na 15 dní a v případě poruchy vozu dostanou náhradní ubytování.

ČPP tak reaguje na rostoucí trend oblíbenosti prémiových asistenčních služeb, které jsou vysoce žádané nejen během letních dovolených.

Připojištění pro náročné

Nově pojišťovna představuje připojištění CAR Premium, splňující požadavky i nejnáročnějších řidičů, které nabízí ke svému povinnému ručení. Tato prémiová asistence nabízí nejvyšší rozsah krytí v rámci nabídky ČPP.

Jedná se o ideální volbu pro cesty do zahraničí, ale i pro řízení po ČR, protože vám v případě nehody nebo poruchy dokáže pokrýt všechny vedlejší náklady. Připojištění vám zajistí:

  • Bezlimitní vyproštění a odtah vozidla jak v České republice, tak v Evropě (s výjimkou některých trajektových/lodních přeprav ve Středomoří).
  • Možnost pronájmu náhradního vozidla až na 15 dní, aby vaše dovolená mohla pokračovat bez přerušení.
  • Ubytování v případě nouze až na 5 nocí s limitem 6 000 Kč na osobu a noc.

ČPP produkt podpoří reklamní kampaní

Nové připojištění ČPP hodlá propagovat i v médiích. Heslem marketingové kampaně je: „Auto dojelo, dovolená jede dál!

„Pro marketingovou komunikaci jsme jako hlavní médium opět zvolili televizi, která má celorepublikový zásah na naši cílovou skupinu a nejširší audiovizuální pokrytí. Kromě televizního spotu na kanálech Nova Group a Prima Group jsme opět připravili také sponzorské vzkazy a injektáže. Důraz klademe také na propagaci v online prostředí. Novinkou tohoto roku je komunikace na sociálních sítích,“ sděluje Jolana Kolaříková, ředitelka marketingu a PR ČPP.

 „Věříme, že klienty zaujme možnost cestovat po celé Evropě s jistotou prémiové asistence od ČPP v případě, kdy se něco stane s jejich autem. Tento motiv je zachycen i v příběhu Pata a Mata, kteří se v televizním spotu vydávají do italské Pisy, kde se jim podaří do šikmé věže nabourat. Nárazem se však věž narovná, čímž vzniká humorná situace, která k Patovi a Matovi prostě patří. Naši protagonisté však naštěstí mají autopojištění s prémiovým rozsahem od ČPP a mohou tak snadno pokračovat ve své dovolené s náhradním vozidlem,“ uvedla Jolana Kolaříková.

Motiv kampaně se bude objevovat i na vybraných outdoorových plochách po celé České republice. Dále budou reklamy viditelné zejména na LED obrazovkách ve velkých a středních městech. Kampaň ČPP se objeví také v tištěných médiích, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes a jejich přílohách. Dále se reklamy objeví v Metru, 5plus2 a v regionálních periodikách.