Polštář s černobílým obrázkem auta

Po třech letech existence vylepšuje Pillow pojišťovna svoji nabídku pojištění vozidel. Tento produkt patří k aktuálním špičkám na trhu – což potvrzuje i loňské umístění Pillow pojištění vozidel na samém vrcholu žebříčku České kanceláře pojistitelů.

Zlatou medaili si autopojištění odneslo zejména díky řadě unikátních prvků, které většina konkurenčních pojistek nenabízí:

  • férové ceny vycházející z počtu ujetých km a transparentní vyčíslení ceny za každý ujetý kilometr;
  • nulová spoluúčast pro události jako je střet se zvěří, krádež vozidla nebo také přírodní událost;
  • maximálně srozumitelné pojistné podmínky, které mají pouze sedm stran.

Pillow však pojištění stále inovuje – a na jaro si připravil hned 7 vylepšení, které pojistku dále přiblíží klientům.

1.   Více variant spoluúčasti

Součástí pojistky zůstává výjimečná nulová spoluúčast pro incidenty jako je střet se zvěří, přírodní katastrofy a krádež vozidla. Klienti, kteří hledají nejvýhodnější ceny, si však nově mohou pro tato rizika zvolit standardní spoluúčast (5, 10 nebo 20 000 Kč). Při volbě spoluúčasti pak klesá cena pojistky – a zájemci tak mají možnost ušetřit.

Spoluúčast je navíc stanovená jako pevná částka, nikoliv v nevýhodné procentní podobě, jak je na trhu běžné. Ani při vysoké škodě tak klientův rozpočet příliš neutrpí.

2.   Rozšířená ochrana skel

Pillow nabízí nový standard péče o autoskla – do svého pojištění zahrnuje i skla zpětných zrcátek, a to jak ta venkovní, tak i vnitřní. V oblasti rozsahu pokrytí tak představuje jedno z nejkomplexnějších pojištění skel na trhu.  Kromě toho si mohou majitelé vozidel pojistit nejen čelní, boční a zadní skla, ale také střešní okno a panoramatickou střechu.

Na rozdíl od většiny konkurenčních produktů, které stanovují maximální limit pro náhradu škody, se Pillow pojišťovna rozhodla pro bezlimitní přístup. Klienti tak nepřijdou zkrátka ani v případě, že škoda přesáhne stanovený limit. Pojistka od Pillow tak účinně chrání před podpojištěním a zajišťuje plnou úhradu škod.

3. Záruka dostatečného plnění

Pillow zavádí pojistný koncept „Polštář Skla”, který  je speciálně určen pro případy, kdy je poškozeno pouze jedno ze skel vozidla.

Pokud naopak dojde k větší škodě, například při střetu se zvířetem, který zahrnuje poškození kapoty a čelního skla, bude použit jiný pojistný prvek, a to „Střet se zvířetem“.

Pillow pojišťovna nově vylepšila také ochranu auta pro případ živelné pohromy, kterou nabízí v rámci prvku „Přírodní události“, jenž pokrývá škody při krupobití a dalších nepříznivých povětrnostních jevech.

Pillow nově ve smlouvě garantuje, že v případě, kdy je vozidlo stále provozuschopné, bude sklo nahrazeno, i když se současně objevily i poškození jiných částí vozidla. Klient se pak může rozhodnout, zda chce opravit i drobné vady na kapotě.

4. Pojištění individuální registrační značky v ceně

Pillow myslí i na detaily. Pojištění vozidla udělá radost všem majitelům značek na přání. Ty jsou je nyní automaticky zahrnuty do pojištění vozidla (jako součást tzv. předmětu pojištění). Aby byla značka kryta, musí být však pevně připevněná k vozidlu, nikoliv jen zasunutá do držáku.

Cena jedné značky na přání činí 5 tisíc Kč. V případě krádeže obou značek tak majitel díky pojistce ušetří 10 tisíc korun.

5. Automatická sleva za roční platbu

Doba se výrazně mění, a s ní i úrokové sazby. Je tedy naprosto pochopitelné, že klienti, kteří se rozhodnou platit za celý rok dopředu (tedy na roční bázi), očekávají určité finanční výhody. Pillow pojišťovna proto nově klienty, kteří si zvolí nižší platební frekvenci, odmění slevou (nejvyšší sleva se pak týká ročních plateb). Tato sleva je již zahrnuta přímo v ceně pojistky.

6. Ochrana proti podpojištění zakotvená přímo ve smlouvě

Pouze dvě pojišťovny na současném trhu poskytují u havarijního pojištění osobních vozidel záruku nepodpojištění. Avšak jedině u Pillow je tato záruka zakotvena přímo ve smlouvě.

Pillow navíc jako jediný poskytovatel garantuje ochranu proti podpojištění také u pojištění budov, domácností i vedlejších staveb.

7. Vylepšení a zpřehlednění podmínek smlouvy

Pillow pojišťovna se rozhodla využít poslední aktualizace produktu ke zpřehlednění a zpřesnění pojistných podmínek s ohledem na zpětnou vazbu svých klientů.

Tyto úpravy zahrnují přesnější definici pojmu garáže, která poslouží například pro stanoveníí unikátní polštářové slevy spojené s garáží. Dále pojišťovna do podmínek jednoznačně zařadila přírodní události orkánu a tornáda, aby řidičům zajistila komplexní krytí. Firma také precizně definovala postup pro náhradu poškozené baterie elektromobilu.