Pobočka KB pojišťovny

KB pojišťovna dosáhla dalšího významného milníku – pojištění majetku u ní uzavřelo už 100 000 klientů. Před šesti lety KB Pojišťovna prorazila na trhu s nabídkou pojištění nemovitostí bez omezení pojistné částky.

Klienti tuto oblíbenou pojistku aktivně využívají, pracovníci pojišťovny tak již řešili nesčetné množství pojistných událostí s různými příčinami – včetně loňského tornáda. Jen nejvyšší vyplacené pojistné plnění na obnovu domu poškozeného touto smrští dosáhlo téměř šesti milionů korun. Kromě pojištění nemovitostí KB pojišťovna nabízí v rámci pojištění majetku také pojištění domácností a pojištění odpovědnosti.

Počty uzavřených smluv rostou

Podle KB pojišťovny rostoucí zájem klientů potvrzuje, že pojištění nemovitosti bez omezení je v dnešní době rostoucí inflace nepostradatelná výhoda, která řeší problém podpojištění. KB je přitom stále jediným hráčem na trhu, který tuto možnost poskytuje. Oblibu pojistky dokládají čísla loňských prodejů – a to jak v distribuční síti Komerční banky, kde počet nových smluv meziročně vzrostl o 73 %, tak u externích partnerů, kde se zvýšil o 59 %

Majetkové pojištění v číslech

Statistiky pojišťovny naznačují, že klienti KB Pojišťovny průměrně pojistí svou domácnost na částku 474 000 Kč. Průměrná obytná plocha pojištěného bytu pak činí 64 m2, v případě domu jde o 186 m2.

A přidáme i jednu zajímavost. Od zavedení KB majetkového pojištění na trh byli za 196 případů pojistných událostí zodpovědní psi. Kočky pak měly na svědomí 28 případů, kuny 24 případů a ptác 22 případů – většina těchto škod byla pokryta a vyplacena prostřednictvím pojištění odpovědnosti.

Klientský servis na prvním místě

Součástí pojištění majetku jsou také užitečné asistenční služby, které jsou klientům k dispozici v různých nepříjemných situacích. Asistenční služba přitom slouží nejen k řešení pojistných událostí, ale je nonstop také odpovídá na dotazy a poskytuje rady v souvislosti s havarijními situacemi.

Jednou z nejčastějších situací, se kterou se klienti KB Pojišťovny potýkají, jsou zabouchnuté nebo zablokované dveře, které řeší až 21 % volajících. Druhá nejčastější asistenční služba, kterou klienti využívají, je pomoc instalatéra při vodovodních haváriích, která tvoří 13 % případů.

KB Pojišťovna klientům připomíná, že se mohou na pracovníky pojišťovny spolehnout, ať už v nečekaných situacích potřebují pouze radu nebo praktickou pomoc. Všechny škody mohou navíc klienti pohodlně nahlásit také online přes firemní webové stránky.

KB si zakládá na kvalitním klientském servisu. Zpětná vazba klientů je proto pro pojišťovnu důležitá, takže pravidelně hodnotí jejich spokojenost. K tomuto účelu využívá metriku známou jako Net Promoter Score (NPS). Podle něj si vede pojišťovna u klientů nadprůměrně dobře. Momentálně dosahuje skóre 44 bodů, průměr mezi pojišťovnami v ČR je přitom 36 bodů.

KB Pojišťovnu pochopitelně tento výsledek těší a velmi si zpětné vazby svých klientů cení.  Získané informace navíc využívá ke zlepšování a poskytování kvalitních služeb.