Ukazatel u pobočky ČPP

ČPP od října nabízí své majetkové pojištění DOMEX+ s 25% slevou. Pojišťovna se tak snaží oslovit co nejvíce domácností. Motivuje tak pojištěnce, aby si zajistili dostatečnou ochranu movitého i nemovitého majetku a minimalizovali riziko podpojištění.

Strašák jménem podpojištění

Obzvláště v době, kdy se vše zdražuje, by se rostoucí ceny nemovitostí, stavebního materiálu, vybavení domácnosti, energie a práce měly zohlednit i při nastavení adekvátní pojistné částky. Při podpojištění nemůže pojistka plně plnit svou ochrannou roli. Konkrétně to znamená, že vám pojišťovna (v tom nejhorším možném scénáři, například po požáru) vyplatí pouze zlomek ceny nemovitosti, což určitě nechcete.

Aby se podpojištění  předešlo, je důležité pojistné smlouvy pravidelně aktualizovat. I smlouva stará tři roky může být nevyhovující a nemovitost by nemusela být dostatečně kryta. Proto je ideální kontrolovat majetkové pojištění alespoň každé dva roky. Klienti ČPP mohou využít také automatickou indexaci pojistných částek. Nemusí se o nic starat, a díky vývoji cen nemovitostí, inflace a dalším ukazatelům se pojistné částky v rámci majetkového pojištění automaticky valorizují.

Co je pojištění DOMEX+?

DOMEX+ zajišťuje celkovou pojistnou ochranu klientova movitého a nemovitého majetku – a obsahuje také pojištění odpovědnosti. Jedna pojistná smlouva navíc umožňuje zkombinovat pojištění rodinného domu, bytu nebo chalupy spolu s pojistkou trvale obydleného nebo rekreačního objektu a pojištěním odpovědnosti členů domácnosti.

Klienti mají možnost vybrat si ze tří variant pojištění (MINI, OPTI, MAXI), které poskytují stejný rozsah pojistných rizik, liší se pouze v limitu pojistného plnění. Tato unikátní struktura zaručuje klientům, že bez ohledu na volbu rozsahu pojištění budou mít maximální pojistnou ochranu.

DOMEX+ nabízí jedno z nejširších spekter pojistných rizik na trhu. Pokrývá nejen obvyklé škody na obydlí a domácnosti, ale zahrnuje i náhrady škod na elektrospotřebičích, jízdních kolech, dětských kočárcích, tepelných čerpadlech, plynových a elektrických kotlích atd. Řeší dokonce i náklady na záchranu dat z pevného disku počítače a další specifické situace, které mohou vzniknout.

Slevovou akci podpoří reklamní kampaň

Nebezpeční podpojištění se dotýká stále více lidí. ČPP se proto v podzimní reklamní kampani rozhodla na tento problém upozornit – a motivovat domácnosti k zajištění dostatečné pojistné ochrany. Atraktivní slevu 25 % na majetkové pojištění DOMEX+ pojišťovna doplnila mottem „Komu to pálí, ten se pojistí“.  Ústředními postavami kampaně se stali Pat a Mat, kteří se snaží poukázat na důležitost kvalitního pojištění.

Pro kampaň ČPP zvolila jako hlavní médium televizi, kvůli jejímu celorepublikovému dosahu  a širokému zásahu cílové skupiny. Jejich televizní spot s Patem a Matem bude vysílán na kanálech Prima Group a Nova Group. Kromě toho pojišťovna připravila sponzorské vzkazy a injektáže. V rozhlase bude kampaň tradičně součástí pořadu Business Party na Frekvenci 1. Motivy z kampaně ČPP se objeví rovněž na vybraných venkovních plochách po celé České republice. K dispozici budou také reklamy na LED obrazovkách ve 25 městech. Kampaň se bude šířit také prostřednictvím tištěných médií – uvidíme ji například v Právu, Denících ČR, MF Dnes a jejich přílohách, v Metru, 5plus2, Chataři a chalupáři, Blesku bydlení, TV revue nebo v regionálních periodikách.